Over Duikschool.nl
Inloggen
Winkelmandje

Over Duikschool.nl

Duikschool.nl is een boekingsplatform voor PADI duikcursussen en duikactivitieiten in Nederland. Op deze site vind, vergelijk en boek je makkelijk het cursusaanbod van gerenommeerde PADI duikscholen in Nederland. Kijk hier voor een overzicht van de deelnemende duikscholen.

Al deze duikscholen hanteren voor boekingen via Duikschool.nl duidelijke en uniforme algemene voorwaarden, zodat je weet waar je aan toe bent. Kijk hier voor een voorbeeld. Verder proberen we zo duidelijk mogelijk te communiceren over de cursusdata en -tijden, het vereiste PADI papierwerk voor deelname aan een cursus en andere verwachtingen, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Duiken is een geweldige sport en via deze site willen we het duiken in Nederland promoten en toegankelijker maken. Heb je opmerkingen of suggesties voor ons dan horen we die graag.

Duikschool.nl BV
Admiraal de Ruyterweg 40a
3031 AD  Rotterdam
+31(0)85-2736128
info@duikschool.nl

KvK     75036614
BTW   NL860116931B01
ING    NL70 INGB 0009 4026 19

Jouw duikschool op Duikschool.nl?

Dat is knus! Neem contact op om kennis te maken en de voorwaarden door te nemen.

Winkelmandje

Wis filters