Speedo kopen? Zwemkleding en accessoires Duikschool
Winkelmandje

Speedo

Speedo zwemkleding online

Bij SubLub vind je een grote collectie Speedo zwembroeken en badpakken online. Speedo is misschien wel het meest bekende merk zwemkleding voor professionele zwemmers en duikers, en dat is niet zonder reden. Het merk maakt zwembroeken, badpakken en zwembrillen van super goede kwaliteit. De mooie materialen in combinatie met een flitsend design zorgen ervoor dat je met een Speedo zwembroek of badpak gezien mag worden, zeker in combinatie met een Speedo zwembril. Je bestelt de hele collectie zwemkleding, badslippers en zwembrillen gemakkelijk in onze webshop, waarna je alles super snel in huis hebt.

Speedo Endurance+

Het merk Speedo staat onder andere bekend om de Endurance+ lijn, waarmee je verzekerd bent van absolute topkwaliteit als het gaat om zwemkleding. Denk aan een hoge elastische kwaliteit, waardoor de stof mooi op het lichaam aansluit en nergens knelt. Op deze manier garandeert een Speedo Endurance badpak je ultiem comfort tijdens het zwemmen. Daarnaast is de stof chloorbestendig, sneldrogend en maar liefst 20 maal kleurvaster dan traditionele elastane materialen. Niet gek dat zowel professionele als hobbyzwemmers de voorkeur geven aan Speedo Endurance.

Speedo zwembroeken voor heren

De lijn Speedo zwembroeken voor heren bestaat zowel uit aansluitende als uit wijde modellen. Bij de aansluitende modellen heb je bovendien de keuze uit de zogeheten aquashorts (met pijpjes) of zwembroeken zonder pijpjes. Voor ieder wat wils dus. Alle Speedo zwembroeken voor heren zijn gemaakt van hoogwaardige, chloorbestendige materialen. Ze zijn ideaal voor zwemtrainingen en wedstrijden, maar misstaan ook niet aan het zwembad op je vakantiebestemming. Door de handige koordjes in de taille sluiten ze altijd mooi aan en zakken ze tijdens het zwemmen niet af.

Speedo zwembrillen

Naast zwembroeken en badpakken vind je bij SubLub ook een ruime collectie Speedo zwembrillen. Deze zijn allemaal ontworpen voor optimaal comfort tijdens het zwemmen, of je ze nu gebruikt voor trainingen, wedstrijden of een duik in de zee. Speedo zwembrillen zijn er in verschillende maten, waardoor er voor iedereen de juiste zwembril tussen zit. Ze hebben modellen speciaal voor heren, voor dames en als laatste voor kinderen. Zo kunnen ook de jonge waterratten al profiteren van de voordelen die dit populaire merk biedt. Een Speedo zwembril gaat dankzij de goede kwaliteit jarenlang mee, waardoor je er super lang plezier van hebt.

Overige Speedo accessoires

Naast Speedo zwembroeken, badpakken en zwembrillen vind je in onze webshop diverse andere accessoires van dit fijne merk. Denk aan trainingsvinnen (flippers), zwembandjes, badslippers en traning paddles. Daarnaast is er ook aan de oren en neus gedacht, want Speedo heeft tevens waterdichte oordoppen en neusklemmen, welke je tevens in de webshop van SubLub bestelt. Als laatste hebben we natuurlijk meerdere badmutsen van Speedo in het assortiment. Handig voor als je niet wilt dat je haar in de weg zit of weerstand biedt tijdens het zwemmen, of wanneer je op je vakantiebestemming verplicht bent een badmuts te dragen.

Al deze Speedo artikelen bestel je gemakkelijk in onze webshop, waarna je ze super snel in huis hebt.

Weergave:
Sorteren:

Geen artikelen gevonden

Helaas zijn er geen artikelen gevonden die voldoen aan uw zoekopdracht.
Pas uw zoekcriteria aan.
Weergave: