ZOGGS Zwemwinkel - Compleet assortiment Duikschool
Winkelmandje

Zoggs Het Australische merk Zoggs produceert een breed scala aan zwembrillen en zwemspullen. Voor elke zwemactiviteit is er wel een Zoggs zwembril te vinden. Vooral bij de open water zwemmers en triatlon deelnemers is de Zoggs zwembril een goede bekende. De bekende Zoggs Predator staat bekend om zijn goede pasvorm en degelijkheid. Een zwembril die niet kapot gaat en voor langere tijd comfortabel gedragen kan worden.

Zoggs zwembril met gebogen glazen
Met een Zoggs zwembril krijg je bij de meeste modellen glazen die gebogen zijn. Deze technologie maakt het mogelijk om 180 graden rondom zicht te verkrijgen. Je kijkt tijdens het zwemmen dus niet aan tegen de randen van de bril en je kunt goed om je heen kijken en opletten.

Bescherming van je Zoggs zwembril
De Zoggs zwembrillen uit het hogere segment worden allemaal geleverd met een opbergzakje, waarmee je de kans op krassen verkleind. Alle Zoggs Predator Flex modellen worden standaard met zo’n zakje bezorgd. Twijfel je of er al een zakje bij je zwembril zit kijk dan bij de productspecificaties in de webshop. Daarnaast is er ook een stevig tasje van Zoggs te koop waarmee je een Zoggs zwembril nog beter kan beschermen.

Bijzondere glazen in een Zoggs zwembril
Om de ogen optimaal te beschermen maakt Zoggs gebruik van diverse soorten glazen met elk hun eigen doel. De transparante glazen van de Zoggs zwembril zijn vooral voor gebruik in het zwembad of bij erg donker weer met veel bewolking. De getinte glazen zijn altijd geschikt maar bieden een stukje bescherming bij zonlicht, net als een zonnebril doet. Met spiegelende glazen heb je naast de extra bescherming tegen fel licht ook nog een erg stijlvolle bril. De gele glazen van de Clear View techniek zijn zo gemaakt om zowel binnen als buiten goed te presteren. Bijzonder zijn gepolariseerde glazen, door dit type glazen te gebruiken worden schitteringen op het water weg gefilterd voor nog beter zicht bij laag staande zon. De nieuwste ontwikkeling zijn de glazen van de Zoggs Predator Flex Reactor met meekleurende glazen. Ongeacht de hoeveelheid licht dus altijd de optimale tint.

Specificaties van de verschillende soorten lenzen:
CLEAR
Ideaal bij bewolkte omstandigheden of in binnenzwembad.
SMOKE TINTED
Gemiddelde bescherming tegen de zon en fel licht, goed voor buitengebruik. Een praktische oplossing voor veranderlijke omstandigheden en dagelijkse training.
COLOUR TINTED
Geeft een gemiddelde bescherming tegen de zon en helder licht in zwembad, goede lens voor binnenbad.
MIRRORED
Voor direct zonlicht en heldere omstandigheden, waardoor verblinding en reflecties van de zon worden verminderd. Perfect om buiten te zwemmen.
TITANIUM
Extra bescherming tegen gereflecteerd licht. Ideaal voor licht op hoog niveau, waardoor vermoeide ogen en verblinding door de zon worden verminderd. Verzacht de visuele ervaring bij het binnen zwemmen.
POLARIZED
Smoke gepolariseerde lens ideaal voor fel licht en direct zonlicht, waardoor verblinding en reflecties van de zon worden verminderd. Perfect om buiten te zwemmen.
POLARIZED ULTRA
Koperkleurige gepolariseerde lens filtert blauw licht om schittering en weerkaatsing van de zon te verminderen, voor fel licht en direct zonlicht.
POLARIZED ULTRA REACTOR
Fotochromatische lenzen reageren op zonnestralen door naar een donkerdere tint te veranderen, zonder fel licht veranderen de lenzen weer naar een lichte tint.
PRESCRIPTION
Voor mensen die een bril op sterkte dragen zijn deze corrigerende lenzen.

Weergave:
Sorteren:

Geen artikelen gevonden

Helaas zijn er geen artikelen gevonden die voldoen aan uw zoekopdracht.
Pas uw zoekcriteria aan.
Weergave: